کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، در نشستی با حضور استاندار آذربایجان غربی، با رئیس و اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق ارومیه دیدار کرد.

به گزارش مرور نیوز، مدیرعامل این بانک که به‌ منظور بازدید از شعب استان آذربایجان غربی به این استان سفرکرده بود در ادامه این بازدید با حضور در استانداری این استان در نشست مشترکی با استاندارد رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه و نمایندگان اتاق ارومیه دیدار و گفتگو کرد. پرویزیان، در این دیدار با تأکید بر موقعیت و توانمندی‌های تاثیرگذارآذربایجان غربی در حوزه‌های گوناگون بیان داشت: ارتباط بین بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها در اتاق‌های بازرگانی و نیز اتاق ایران همواره به بهترین نحو برقرار بوده و در این زمینه ضروری است رابطه بین مشتریان و بانک‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن در راستای بهبود فضای کسب‌وکار ارتقا یابد. مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه سخنان خود ضمن تشریح رویکردها و راهبردهای این بانک، در خصوص زنجیره ارائه خدمات بانکی، خدمات بین‌المللی،نقل‌وانتقال پولی، جهت‌گیری ابزارها و خدمات نوین در زمینهٔ تأمین مالی و سرمایه در گردش، مشارکت در پروژه‌های ملی، جهت‌گیری مصارف و منابع بانک پارسیان به سمت نیازهای مردم و همچنین حمایت از موضوعات دانش‌بنیان و اشتغال زدایی تحصیل‌کردگان در حوزه مذکور توسط بانک پارسیان توضیحاتی را ارائه نمود.

در این دیدار سعادت، استاندار آذربایجان غربی بر تقویت مهم‌ترین پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های توسعه‌ای و مکانیسم‌های جذب سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی به‌ویژه حوزه صنعت استان مانند صنایع کشاورزی و صادرات آن و همچنین لزوم تخصیص تسهیلات و تأمین مالی توسط سیستم بانکی برای تجهیز نوسازی ناوگان استان به کامیون‌های حمل‌ونقل یخچال دار جهت صادرات به بازارهای هدف منطقه‌ای ، تأکید نمود.
حسن انتظار رئیس اتاق ارومیه بابیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان آذربایجان غربی اظهار داشت: آذربایجان غربی با تلاش و همت فعالین اقتصادی بخش خصوصی،قطب کشاورزی و صنایع تبدیلی کشور بوده و با حمایت مسئولین از سرمایه‌گذاران،درروند صنعتی شدن نیز گام برمی‌دارد.
رئیس اتاق ارومیه با تشریح پتانسیل‌های گردشگری و موقعیت سوق‌الجیشی آذربایجان غربی،فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش را حائز اهمیت قلمداد نمود و اظهار داشت:اتاق بازرگانی با توجه به رسالت خود وظیفه دارد در خدمت سرمایه‌گذاران و بنگاه‌های اقتصادی بوده و در این راستا بانک پارسیان می‌تواند با بررسی کارشناسی در حوزه تأمین مالی و ارائه  خدمات خود نقش مهمی در تسهیل و تسریع روند سرمایه‌گذاری را در استان داشته باشد.
پرویزیان در ادامه بازدید از شعب بانک در منطقه، با مشتریان و کارکنان بانک پارسیان دیدار و گفتگو داشت.