موزه بانک ملی ایران به مناسبت روز تهران برنامه های ویژه ای تدارک دیده که از جمله آنها می توان به رایگان شدن بازدید از موزه اشاره کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تهران جاذبه های تاریخی و فرهنگی زیادی دارد و امروز، زمان مناسبی برای معرفی و آشنایی مخاطبان با این شهر تاریخی است.

یکی از مهمترین و دیدنی ترین مراکز تاریخی شهر تهران، موزه بانک ملی ایران و مراکز جانبی آن از جمله ساختمان سردار اسعد، برج آب و ساختمان زورخانه بانک است.

موزه بانک ملی ایران به مناسبت روز تهران برنامه های ویژه ای تدارک دیده که از جمله آنها می توان به رایگان شدن بازدید از موزه، نمایش فیلم هایی از منطقه تاریخی میدان مشق، لاله زار، میدان توپخانه، خیابان فردوسی، تور 360 درجه بازدید مجازی از ساختمان سردار اسعد، برج آب و زورخانه و نیز برپایی ایستگاه نقاشی و ساخت اسکناس برای کودکان، ایستگاه عکاسی با لباس نظامی و سلاح های جنگی دوران صفویه در بخش تاریخ صفویه به روایت سکه های موزه بانک اشاره کرد.

موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی تهران واقع است و علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند از ساعت 13 تا 17 روزهای شنبه تا چهارشنبه برای بازدید به آن مراجعه کنند.