کاروان خدمت رسانی بانک پارسیان درآیینی که روز دوشنبه 23 مهرماه در مقابل ساختمان ادارات مرکزی بانک پارسیان برگزار شد، با هدف ارائه خدمات بانکی شبانه روزی به زائران کربلای معلی در ایام اربعین، عازم مناطق مرزی غربی و جنوب غربی کشور شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در مراسم بدرقه که با حضور پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و آقایان ضرغامی، معاون شعب و پشتیبانی؛ پشم چی معاون فناوری های نوین مالی و اطلاعاتی و جمعی دیگر از مدیران بانک، برگزار شد، در نخستین مرحله تعداد 2 دستگاه خودرو ویژه حامل 4 خودپرداز سیار، عازم مرز شلمچه و چزابه و در مرحله بعدی، دو دستگاه دیگر رهسپار مرز مهران و مرزخسروی( درصورت بازگشایی)خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان؛ کورش پرویزیان با اشاره به تمهیدات ویژه بانک پارسیان برای تسهیل ارایه خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی،گفت: برای افزایش رفاه زائران کربلای معلی، بانک پارسیان با استقرار هشت دستگاه خودپرداز در پایانه های مرزی غرب و جنوب کشور شامل مرز مهران، شلمچه و چزابه، به ارائه خدمات مالی 24 ساعته به کاروان های عزاداری اربعین حسینی اقدام کرده است.
مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه افزود : حسب ابلاغیه بانک مرکزی، باجه های سیار در شهرهای نجف و کربلا نیز، به زائرین دینار عراقی پرداخت کرده و در داخل مرزهای کشور، ریال پرداخت می کنند.
دکتر پرویزیان در خاتمه با تصریح این که بانک پارسیان آماده برقراری ارتباط سوییچی با بانک مرکزی عراق است خاطر نشان کرد؛ در صورت صدور مجوز از سوی این بانک، زائران گرامی می توانند با استفاده از تمامی کارت‌های متصل به شبکه شتاب از خدمات دستگاه های خودپرداز به صورت 24 ساعته بهره مند شوند.