عضو هیئت مدیره بانک مهر اقتصاد گفت: باید همکاران پیگیری مطالبات معوق را نسبت به این مهم که با تعامل مهربانانه علاوه بر وصول مطالبات می توان انگاره ذهنی مشتریان را نسبت به ارزش های بانک تقویت کرد توجیه نمائیم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، یوسف مرتضایی - عضو هیئت مدیره بانک در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تمامی همکاران و مدیران بانک، توجه به خواست ها و نیازهای سرمایه انسانی را عاملی مهم و تاثیر گذار در موفقیت سازمان و تحقق برنامه ها دانست و گفت: به حمدا... هیئت مدیره با همکاری و مساعدت همه جانبه معاونت های طرح و توسعه، سرمایه انسانی و تلاش تمامی دست اندرکاران توانستیم به نیازهای سرمایه انسانی جامه عمل بپوشانیم. 
عضو هیئت مدیره بانک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با فعالیت شغلی همکاران، با تاکید بر اهمیت مباحث اعتباری در نظام آموزشی بانک و عدم تحقق اهداف پیش بینی شده در این حوزه، از مدیران مربوطه خواست تا توجه بیشتری به این مقوله داشته باشند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت سپری کردن دوره تصدی گری پیش از صدور احکام مدیریتی، اظهار داشت: این امر علاوه بر افزایش اطمینان و اعتماد به نفس همکاران موجب می شود از آزمون و خطاهایی که هزینه های گزافی بر بانک تحمیل می کند اجتناب شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت کارکنان بالای چهل سال، از اجرای این طرح برای سایر همکاران در آینده نزدیک خبر داد و از مدیران بانک خواست تا با فراهم کردن امکانات و در نظر گرفتن تمهیدات لازم، زمینه را برای ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی همکاران مهیا سازند.

عضو هیئت مدیره بانک اجرای طرح مهر ماندگار را نتیجه تلاش های طاقت فرسای همکاران معاونت حقوقی و وصول مطالبات عنوان کرد و ابراز داشت: با اجرای این طرح در سال های گذشته از رشد بی رویه مطالبات جلوگیری و با مساعدت های پیش بینی شده، در طرح جدید امکانات ویژه ای برای مشتریان در نظر گرفته شده است که روسای امور شعب استان ها باید هر چه سریعتر نسبت به توجیه کارکنان اقدام نمایند تا در ماه های آتی نتایج مطلوبی حاصل شود. 

وی با اشاره به شعار «تعامل مهربانانه» در طرح مهر ماندگار تصریح کرد: باید همکاران پیگیری مطالبات معوق را نسبت به این مهم که با تعامل مهربانانه علاوه بر وصول مطالبات می توان انگاره ذهنی مشتریان را نسبت به ارزش های بانک تقویت کرد توجیه نمائیم.

مرتضایی با اشاره به گزارش های حسابرسی استان ها که از سوی مدیریت کل بازرسی و حسابرسی بانک ارائه شده، وضعیت شعب را نسبت به سال های پیش مثبت ارزیابی کرد و این رشد را نتیجه برگزاری آموزش های لازم و مرتبط در این حوزه دانست.

عضو هیئت مدیره بانک در پایان از حمایت های مدیر عامل محترم بانک؛تلاش های معاون پشتیبانی،مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت،رئیس اداره امور شعب استان خوزستان و سایر دست اندرکاران پروژه درختکاری در منطقه فوق بحرانی ریزگردهای استان خوزستان که در راستای ارتقاء کیفیت محیط زیست و افزایش سطح سلامت مردم غیور و شهید پرور خوزستان،صورت گرفته است، تقدیر بعمل آورد.