معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بانک های خصوصی در راستای تامین زیر ساخت های رفاهی از جمله خدمات رسانی مالی برای زائران نقش مهمی ایفا کردند.

به گزارش مرور نیوز، مهندس میرزایی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: عملکرد بانک ها به ویژه بانک پارسیان در راستای حمایت از اشتغال پایدار و توسعه روستایی و همچنین خدمات رسانی مالی به زائران حرم رضوی و دسترسی مردم به پول نقد با استقرار دستگاه های خودپرداز سیار، قابل تقدیر است. 

همچنین دربخش طرح های اشتغالزایی روستایی نیز بانک ها عملکرد خوبی داشتند و از آنجایی که این طرح ادامه دار بود به ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای این استان منجرشد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات ارزشمند صورت گرفته از سوی بانک پارسیان، این بانک علاقه مند به مشارکت در حوزه درمان این استان نیز بوده و آمادگی خود را برای سرمایه گذاری دراین حوزه اعلام کرده که پیگیری های لازم انجام و این موضوع درحال بررسی است.

به گفته این مقام مسئول، بانک ها 245میلیارد تومان در زمینه اعتبارات در استان خراسان رضوی پرداخت کردند که بسیاری از طرح ها با این بودجه اجرایی شد.