مدیر امور سهام بانک شهر از بازگشایی نماد بانک شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر امکان خرید و فروش سهام این بانک برای متقاضیان و سهامداران فراهم شده است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از بانک شهر، حجت اله نجاری با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه نماد این بانک بعد از 22 ماه توقف، شنبه 15 دی ماه بازگشایی و به این ترتیب امکان خرید و فروش سهام بانک شهر برای متقاضیان فراهم شد.

وی افزود: بانک شهر جزو اولین بانک ها در بازار پایه فرابورس است که توانست مجوز بازارگردانی را از سازمان بورس اوراق بهادار تهران بگیرد و پس از دریافت مجوز از هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و ابلاغ آن به شرکت فرابورس،مجوز بازگشایی نماد معاملاتی بانک شهر گرفته شد.

نجاری با اشاره به استقبال صورت گرفته از بازگشایی نماد بانک شهر اظهار کرد: از نخستین روز دریافت این مجوز تا کنون، استقبال خوبی توسط سهامداران درعرضه سهام برای فروش و همچنین تقاضا برای خرید سهام وجود داشته است.

مدیر امور سهام بانک شهر، آینده بازارسرمایه بانک ها را روشن و مثبت پیش بینی کرد و افزود: نماد اکثر بانک ها مثبت است و هرروز شاهد افزایش قیمت سهام بانک ها در بازار سرمایه هستیم.