با حضور مدیرعامل شرکت سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بیمه کوثر هم‌ زمان با ایام ‌ا... دهه فجر در سراسر کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌ عمومی و اعلام مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر ؛ این سامانه به‌منظور جذب، حفظ و فراخوانی مشتریان موجود، گذشته و جدید و نیز ایجاد روابط دوسویه با آنان راه‌اندازی شده است.

احمدرضا عصاری خاطرنشان‌کرد: بهبود خدمات، رضایت مشتری، کاهش هزینه ها، ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون‌ها مشتری از جمله ضرورت‌های پیاده‌سازی این سامانه است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر با توجه به تحولات صورت گرفته در فناوری اطلاعات و ارتباطات و افزایش نقش شرکت‌های بیمه در زندگی روزمره و اجتماعی افراد، مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک رویکرد مهم در شرکت‌های بیمه‌ای در نظر گرفته شده است، گفت: تمرکز بر ایجاد ارتباط نزدیک‌ و عمیق‌ با مشتریان، سودمندی بیشتر مشتریان فعلی نسبت به مشتریان جدید، تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتری برای تصمیم‌گیری اقتصادی، ارتباط موثر با مشتری بر مبنای داده های تبدیل شده به اطلاعات و بازاریابی اینترنتی و بازاریابی فرد به فرد و بازاریابی از طریق پایگاه داده‌ها از ویژگی‌های‌کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری است.

مدیر روابط‌عمومی و امورمشتریان بیمه کوثر در پایان از زحمات و مشاوره‌های همکاران معاونت‌های برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و فنی و مدیریت فاوا در راه‌اندازی این سامانه تقدیر و تشکر کرد.