​جشن پایانی دانش آموختگی یکصد دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور جام خانه مشاور مدیرعامل و مدیر امور ارتباطات و خدمات مدیریتی، حاجی‌پور مدیر امور حقوقی، جهانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران و رئیس و معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور خانواده محترم دانش آموختگان در محل سالن همایش‌های رازی برگزار شد.

به گزارش مرورنیوز،  جهانی رئیس روابط عمومی این بانک  با ابراز خرسندی از حضور در آیین یادشده گفت: پزشکان تامین کنندگان سلامت و بهداشت جامعه می باشند و از این منظر نقش تعیین کننده ای در جامعه دارند.

وی با اشاره به سه اصل امنیت، بهداشت و حفظ دارایی‌ها، به عنوان مهم‌ترین اصول زندگی اجتماعی بشر افزود: یکی از دغدغه‌های بزرگ بشر از ابتدای زندگی تاکنون حفظ و تداوم سلامت انسان‌ها به عنوان پایه ای ترین نیاز بوده است. دومین اصل نیز موضوع، تأمین امنیت است که برای بشر به منزله اصلی اساسی و آرام بخش تلقی می شود و سومین نکته، حفظ دارایی ها و اموال و ثروت انسانهاست. در واقع، سه عامل علم، امنیت و اقتصاد دست‌به‌دست هم می‌دهند تا زندگی مناسبی را برای جامعه بشری مهیا سازند. 

جهانی خطاب به حاضرین در مراسم و دانش‌آموختگان پزشکی اظهار داشت: شما یکی از آن سه ضلع نورانی و مهم زندگی اجتماعی بشری هستید که  با ایفای مسوولانه و متعهدانه در این عرصه منشا خدمات ارزشمندی هستند.

وی با اشاره به رویکرد بانک متبوعش به ایفای مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: انتظار می رود با همراهی و همگامی گروه های تاثیر گذار، نظیر جامعه پزشکی و نخبگان اقتصادی در این مسیر شاهد بالندگی و موفقیت بیش از پیش باشیم.

در ادامه جام‌خانه، مشاور مدیرعامل و مدیر امور ارتباطات و خدمات مدیریتی بانک صادرات ایران، به نمایندگی از مدیرعامل این بانک تندیس‌های یاد بود منقش به لوگوی بانک را به دانش‌آموختگان پزشکی اعطا کرد.

شایان توجه است بانک صادرات ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی حمایت از برنامه های علمی و فرهنگی را در دستور کار خود دارد.