شرکت‌‌ها و سازمان‌‌ها باید براساس اهداف و برنامه‌‌های خود، تغییرات ساختاری را اعمال کنند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در همایش سالانه کارکنان بیمه کوثر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: هر شرکتی باید این اصل را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد چرا که متناسب‌سازی ساختار با برنامه‌های تعیین‌شده، مسیر تحقق اهداف را هموار می‌کند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه طی سه سال گذشته برنامه‌محوری را در دستور کار قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: در این مدت دستاوردهایی قابل عرضه به صنعت بیمه کشور داشته‌ایم و تلاش کرده‌ایم با برنامه‌های منظم و دقیق، شرکت را در مسیر تعالی قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه انسجام برنامه‌ها از پیش‌شرط‌های موفقیت است، تصریح کرد: یک برنامه منسجم حتی اگر با خطا و اشتباه روبه‌رو شود، از نداشتن برنامه و برنامه‌های غیرمنسجم بهتر است.

مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به پیاده‌سازی مدیریت استراتژیک در شرکت، عنوان کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم برنامه‌های مشخص و هدفمندی را هر ساله در شرکت تدوین و اجرا کنیم و امسال نیز با طرح‌ریزی در این خصوص میثاق‌نامه‌ای را با ۱۴ محور به همراه کارکنان بیمه کوثر به امضا رسانده‌ایم و امیدوارم بتوانیم در پایان سال ۹۸، نه تنها این اهداف را محقق کنیم بلکه بتوانیم به بالاتر از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده دست پیدا کنیم.