بیمه کوثر به مناسبت ایام مبارک عید سعید فطر بیمه بدنه هوشمند سفر را با ۲۵ درصد تخفیف به مشتریان عرضه می‌کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، اپلیکیشن مرکوری محصول جدید بیمه کوثر است که بیمه‌گذاران با نصب آن بر روی تلفن همراه خود می‌توانند خودروشان را برای چند روز سفرشان تحت پوشش بیمه بدنه قرار دهند. کابران پس از نصب مرکوری از «پلی‌استور» یا دیگر سامانه‌های دریافت اپلیکیشن و باز کردن آن، مبدا و  مقصد سفرشان را انتخاب می‌کنند و پس از آن هزینه صدور بیمه‌نامه برآورد می‌شود. پس از ثبت این مرحله، عکس گواهینامه و کارت ماشین و عکس‌های درخواست‌شده از خودرو بارگذاری و در نهایت بیمه‌نامه کوتاه مدت خودرو صادر خواهد شد.

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بیمه‌ نامه مرکوری می‌توان به ارزش ریالی خودرو، سال ساخت آن، سوابق رانندگی، ضریب سختی جاده‌ها و شرایط جوی اشاره کرد. برای مثال قیمت صدور این بیمه‌نامه برای یک سفر پنج روزه از شهر تهران به شهرهای شمالی کشور در شرایط جوی مناسب و با یک خودرو معمولی بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان می‌شود که با توجه به تخفیف ویژه عید فطر این رقم باز هم کاهش خواهد یافت.

علاقه‌مندان به خرید این بیمه‌نامه می‌توانند از طریق نشانی https://65e3.app.link/BQTIe7LJ6W اپلیکیشن مرکوری را دانلود کنند و از مزایای این بیمه‌نامه بهره‌مند شوند.