مدیران ارشد بانک ملی ایران با حضور در مرکز ارتباط مردمی به سؤالات مشتریان و دغدغه‌های طرح‌ شده پاسخ دادند.

به گزارش مرور نیوز، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیران ارشد بانک ملی ایران به مناسبت گرامی‌ داشت هفته دولت و در آستانه نود و یکمین سالروز تاسیس این بانک، با حضور در مرکز ارتباط مردمی به سؤالات مشتریان و دغدغه‌های طرح‌ شده پاسخ دادند.

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، هادی سالار خیلی، مدیر امور طرح و برنامه، حبیب‌الله خالصی، رئیس اداره کل عملیات بانکی، محمدعلی محمودزاده، رئیس اداره کل اطلاعات بانکی، مهدی علی‌آقایی، رئیس اداره کل توسعه سیستم‌ها و مجید جعفریان، رئیس اداره کل شبکه و زیرساخت بانک از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح روز دوشنبه پشت سامانه خطوط تلفن به‌صورت آنلاین و برخط پاسخگوی سؤالات مردمی در خصوص موضوعات انفورماتیکی و خدمات الکترونیکی این بانک بودند.

همچنین از ساعت ۱۳ تا ۱۵ نیز مدیران بخش‌های اعتباری و ارزی بانک از جمله فریدون رشیدی، رئیس اداره کل اعتبارات و عباس پیروزی، رئیس اداره کل بررسی طرح‌ها در حوزه مسائل اعتباری و لیلا صدر، رئیس اداره کل ضمانت‌نامه‌های ارزی، سید سعید وکیلی، رئیس اداره کل مشارکت‌ها و توسعه شبکه بین‌الملل و مهدی پاشازاده، معاون اداره کل خارجه بانک به سؤالات مشتریان در خصوص مسائل ارزی پاسخ دادند.

همچنین محمد رضایی، رئیس اداره کل سرمایه انسانی و مهدی لطیفی، رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک به همراه معاونان و کارشناسان خود پاسخگوی سؤالات مختلف همکاران بودند.

اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان هستند اما با این‌ حال حضور مدیران ارشد بانک به مناسب هفته دولت در این مرکز، می‌تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع‌تر مسائل و دغدغه‌های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات‌دهی باشد.

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ با ۶۰ خط تلفن از ساعت ۸ تا ۲۲ پاسخگوی مسائل مطرح‌شده از سوی مشتریان در خصوص خدمات مختلف این بانک است.