سرویس بین الملل- نیروهای مشترک عراقی در تازه ترین مرحله از عملیات بزرگ خود چند محله دیگر شرق موصل را آزاد کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از رسانه های عراق، نیروهای مشترک این کشور محله های عدن و الاخاء و پروژه آب رسانی در محور شرقی شهر موصل را از دست گروه تروریستی داعش آزاد کردند.

این نیروها همچنین وارد دو محله الشقق الخضراء و المحاربین شدند و هم اکنون مشرف به محله الزهور موصل هستند.ستاد فرماندهی ارتش عراق، از تصمیم خود برای اخراج خبرنگاران رسانه‌های مغرض از جبهه‌ها و محورهای عملیاتی خبر داد.

ستاد اطلاع‌رسانی جنگ عراق در بیانیه ای اعلام کرد که در پی نشر اکاذیب و مطالب موهن در روزنامه الشرق الاوسط، تصمیم به اخراج خبرنگاران رسانه‌های مغرض و بیماردل از جبهه‌های نبرد با تروریسم در عراق گرفته است.

در این بیانیه آمده است: پس از توهین ها و اکاذیب نشریه الشرق الاوسط که با توهین به ارزش‌ها و عرف و آداب ملت عراق، به خیال خود می‌خواهد بر موفقیت‌های دولت و ملت عراق در تامین امنیت زیارت میلیونی اربعین و پیروزی‌ در عملیات موصل سرپوش بگذارد، بدین وسیله اعلام می دارد که تمامی خبرنگاران وابسته به رسانه های مغرض و بیماردل از محورهای عملیاتی اخراج می شوند و از حضور آنان در تمامی جبهه ها جلوگیری به عمل می آید و مسوولان اطلاعات نظامی باید فورا اقدام لازم را در این خصوص معمول دارند.