در جریان حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در دیر البلح در مرکز غزه شش فلسطینی عضو یک خانواده از جمله سه کودک و دو زن به شهادت رسیدند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت النشره، در ادامه جنایت های هولناک رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز به نوار غزه اشرف القدرة، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت: در جریان حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در دیر البلح در مرکز غزه شش فلسطینی عضو یک خانواده از جمله سه کودک و دو زن به شهادت رسیدند و ۱۲ تن جراحت‌های مختلفی برداشتند.

وی خاطرنشان کرد، تمام اعضای این خانواده به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شدند، به این ترتیب تعداد شهدا به ۳۲ تن و تعداد زخمی‌ها به ۱۰۰ از ابتدای تجاوزات افزایش یافت.

القدره تصریح کرد، نام شهدا رسمی ابو ملحوس، یسری ابو ملحوس، مریم ابو ملحوس و کودکان معاذ، وسیم و مهند هستند.

یک منبع امنیتی نیز در این رابطه گفت، دستکم یک موشک به این منزل اصابت کرد و منجر به تخریب منزل و شهادت کل اعضای این خانواده شد. این جنایت جدید از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

رژیم صهیونیستی بدون اشاره به کشتار غیرنظامیان در این دور حملات، تجاوزات خود علیه غزه را توجیه می‌کند.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد، برای دومین روز متوالی حملات متقابلی بین جهاد اسلامی و ارتش این رژیم در جریان بود به طوریکه جنگنده‌های اسرائیلی شب گذشته کارخانه تولید کلاهک‌های موشکی را در جنوب غزه هدف گرفتند.

بنا به ادعای این رادیو، این منطقه به منزله کارخانه تولید موشک‌ها و مواد ساخت موشک‌های دوربرد بود. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مقر فرماندهی لشکر خان‌یونس وابسته به جهاد اسلامی و انبار سلاح در منزل ادم ابو حداید، فعال موشکی این جنبش را هدف گرفتند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد، شلیک ۴۰۰ راکت و موشک از غزه به اراضی اشغالی را رصد کرده که دست‌کم ۲۰۰ مورد آن صبح روز چهارشنبه شلیک شده بود.