جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در صبح امروز علیه غزه حملات شدیدی انجام دادند.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از اسکای نیوز، منابع حماس اعلام کردند: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دو مقر وابسته به گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس در شمال غزه و نیز یک مقر القسام در غرب غزه را مورد هدف قرار دادند که گزارشی از تلفات منتشر نشده است.

لحظاتی پس از هشدار ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام به رژیم صهیونیستی در مورد ادامه تجاوزات علیه مسجد الاقصی، سه راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع صهیونیستی، شامگاه شنبه سه راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شد که در پی آن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی مجاور این باریکه به صدا درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه گنبد آهنین از سه موشک شلیک شده دو مورد را رهگیری و منهدم کرده و یک موشک‌هم به منطقه‌ای باز اصابت کرد.

منابع صهیونیستی از زخمی شدن دو صهیونیست بر اثر شلیک راکت از نوار غزه خبر دادند.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام رژیم صهیونیستی را از ادامه تجاوازت علیه مسجد الاقصی برحذر داشت و تاکید کرد که هر لحظه احتمال انفجار اوضاع وجود دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوعبیده شامگاه شنبه در پیامی تلگرامی اظهار کرد که تجاوزات و اقدامات جنایتکارانه تحریک‌آمیز و خطرنتاک اخیر رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی، نمازگزاران و نگهبانان این مسجد، سرآغاز انفجار آینده بوده و اوضاع را متشنج‌تر خواهد کرد.

وی مسؤولیت کامل این تجاوزات را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و گفت کاسه صبر مقاومت به زودی لبریز خواهد شد.