سازمان حشد الشعبی اعلام کرد: شمار شهدای حمله هوایی آمریکا به پایگاه گردان‌های حزب الله عراق در غرب استان الانبار به 24 تن رسید.

به گزارش مرور نیوز، سازمان الحشد الشعبی عراق از افزایش آمار شمار شهدای حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی در غرب الانبار خبر داد.

«جواد کاظم الربیعاوی» رئیس اداره جنبش‌های سازمان الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «آمار تجاوز وحشیانه آمریکا به مواضع  تیپ‌های 45 و 46 الحشد الشعبی در غرب الانبار به 19 شهید و 35 زخمی رسید.»

وی افزود: «هنوز پیکرهای شماری از شهدای این حمله زیر آوارهاست.»

ساعاتی بعد از این آمار، سخنگوی کتائب حزب الله اعلام کرد که تعداد شهدا به 24 نفر افزایش یافته است. همچنین تعداد مجروحان نیز حدود 50 نفر گزارش شده است. 

آمریکا یکشنبه شب مواضع گردان‌های حزب‌الله عراق وابسته به الحشد الشعبی را در شهر القائم استان الانبار در مرز عراق و سوریه هدف قرار داد و طی ساعات گذشته آمار شهدای این حمله از 4 نفر شروع شده و رو به افزایش گذاشت.

نیروهای الحشد الشعبی در مقطع اخیر که گروهک تروریستی داعش با سوء استفاده از ناآرامی‌های عراق دست به حملات پراکنده در نقاط مختلف عراق زده بود، دستاوردهای مهمی را در مقابله با این تروریست‌ها رقم زدند.