سرویس بین الملل- وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت که بین مشاوران دونالد ترامپ بر سر انتخاب رودی جولیانی و میت رامنی به عنوان وزیر امور خارجه اختلاف نظر به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از رسانه های آمریکا، در میان مشاوران دونالد ترامپ بر سر انتخاب رودی جولیانی و میت رامنی به عنوان وزیر امور خارجه اختلاف نظر به وجود آمده است.

اختلافات در میان مشاوران ترامپ در حالی بالا گرفته و علنی شده است که رودی جولیانی در حال تلاش است تا وفاداری خود به دونالد ترامپ را اثبات کند.

با توجه به انتقادهایی که میت رامنی در طول مبارزات انتخاباتی علیه ترامپ داشته است مخالفان انتخاب وی به عنوان وزیر امور خارجه گفته اند که احتمال عدم وفاداری میت رامنی به ترامپ وجود دارد.

از طرف دیگر مخالفان انتخاب رودی جولیانی نیز گفته اند که جولیانی برای در دست گرفتن پست مهمی مانند وزارت امور خارجه تجربه کافی نداشته و وی در زمینه سیاست خارجی اطلاعات و تجربه کافی ندارد.

اختلافات بین مشاوران ترامپ بر سر انتخاب یکی از این دو نفر موجب مطرح شدن گزینه های دیگری برای پست وزارت امور خارجه شده است.

از جمله گزینه های مطرح شده برای جایگزینی میت رامنی و رودی جولیانی، مقام ارشد وزارت خارجه دوران ریاست جمهوری جرج بوش، جان بولتون و رئیس سابق سیا دیوید پترائوس هستند.