لیور حایات سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل به بعد از استفاده از اتوبوس هنگام تردد از منزلش در «مادیین» به «اورشلیم» و در تماس با یک بیمار کرونایی قرنطینه شد.

به گزارش مرور نیوز،  وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه بعد از ظهر از قرنطینه شدن سخنگوی خود خبر داد.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحارانوت» «لیور حایات» سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل به بعد از استفاده از اتوبوس  هنگام تردد از منزلش در «مادیین» به «اورشلیم»  و در تماس با یک بیمار کرونایی قرنطینه شد. این دیپلمات اسرائیلی از طریق دور کاری وظایف محوله را انجام می دهد.

به نوشته این وبگاه، نخست وزیر این رژیم نیز قصد دارد از بیم ویروس کرونا نشست امروز کابینه را با ویدیو کنفرانس مدیریت کند.

یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی نیز یکشنبه از کمبود امکانات پزشکی در این رژیم خبر داد و گفت که دولت صهیونیستی از سازمان جاسوسی موساد کمک خواسته است. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که سازمان‌های امنیتی این رژیم از جمله موساد برای کمک به دولت برای تأمین امکانات پزشکی جهت مقابله با ویروس کرونا وارد عمل شده‌اند.

بنیامین نتانیاهو  نخست وزیر اسرائیل نیز در روزهای گذشته  از «نارندرا مودی» همتای هندی خود خواسته تا با صادرات ماسک و موارد اولیه ساخت دارو موافقت کند.بنیامین نتانیاهو در تماس تلفنی از مودی خواست به قطع صادرات ماسک و مواد اولیه دارو به اسرائیل خاتمه دهد. هند در روزهای گذشته به خاطر شیوع کرونا و نیازهای داخلی، توقف اقلام دارویی به فلسطین اشغالی را صادر کرد.