سرویس بین الملل - هیات های مذاکره کننده حزب الله لبنان و جنبش مقاومت اسلامی ( حماس ) با یکدیگر دیدار و درباره تحولات جاری در منطقه با یکدیگر گفت وگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، « علی برکه» نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس)  با «حسن حب الله» مسئول امور و روابط فلسطین جنبش حزب الله لبنان دیدار و در باره آخرین تحولات جاری در منطقه و مسائل فلسطینی ها گفت و گو کردند.
طرفین در این دیدار آخرین تحولات فلسطین و بویژه مساله اسرای فلسطینی و انتفاضه قدس را مورد بررسی قرار دادند.
جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دو طرف در این دیدار تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه مقدسات دینی و اسرای فلسطینی که منجر به شهادت شماری از اسرا از جمله یاسر حمدونه شده است را به شدت محکوم کرده و امت اسلامی و عربی را به حمایت هرچه بیشتر از مساله فلسطین، جلوگیری از عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر، نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین توسط صهیونیست ها و برخی دولت های وابسته عربی و مقابله با هرگونه توطئه چینی علیه فلسطین به نفع دشمن صهیونیستی فرا خواندند.
هیات های مذاکره کننده همچنین اوضاع اردوگاه های فلسطینی در لبنان را مورد بحث و بررسی قرار داده و اقدامات و تدابیر امنیتی ارتش لبنان در اردوگاه عین الحلوه و دور نگه داشتن فلسطینیان از هرگونه فتنه و درگیری های داخلی در این کشور را ستودند.