جنگنده‌های ائتلاف سعودی شب گذشته با نقض یک طرفه آتش بس به شهرهای شمالی یمن حمله کردند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از وبگاه انصارالله، ائتلاف سعودی چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه با حمله به مناطق شمالی یمن از جمله صعده و صنعاء، بار دیگر آتش بس یک طرفه در یمن را نقض کرده است.

در همین راستا، جنبش انصارالله اعلام کرد که در حمله توپخانه‌ای ائتلاف سعودی به شهرستان مرزی «رازح» در استان صعده، دو مرد و دو زن و یک کودک زخمی شدند.

از سوی دیگر، وبگاه خبری انصارالله گزارش داد که جنگنده‌های ائتلاف سعودی دیشب منطقه «وادی ظهر» شهرستان همدان در استان صنعاء را بمباران کردند.

همزمان، برخی از مناطق استان «عمران» (واقع در 48 کیلومتری شهر صنعاء) از جمله شهرستان «حرف سفیان»، شاهد حملات ائتلاف سعودی بوده است.

ائتلاف سعودی دیروز چهارشنبه همچنین به غرب یمن از جمله مناطق مختلف استان الحدیده تجاوزات هوایی کرد. این تجاوزات شامل پرواز هواپیماهای جاسوسی در آسمان شهرستان محاصر شده «الدریهمی» نیز بوده است.

یک منبع در اتاق عملیات افسران تماس و هماهنگی برای رصد کردن تجاوزات ائتلاف سعودی در الحدیده، عصر چهارشنبه اعلام کرد که این ائتلاف متجاوز طی 24 ساعت گذشته بیش از 80 بار آتش‌بس را در جبهه‌های مختلف الحدیده نقض کرده است.