برد پیت بازیگر نامدار هالیوودی اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درخصوص ویروس کرونا را به سخره گرفت.

به گزارش مرور نیوز، پس از شیوع جهانی کرونا سینما شاید بیشترین ضرر را در میان سایر هنرها در کشورهای مختلف جهان متحمل شد، این شیوع بسیاری از هنرمندان نامی جهان را به کام مرگ فرو کشید و البته بسیاری هم توانستند از این بیماری جان سالم به در ببرند.

اما اظهارات متفاوتی در عرصه جهانی نسبت به این بیماری انجام شد و در این میان هنرمندان هم گاها صحبت‌های جالبی درباره شیوع جهانی کرونا اعلام کردند، حال در این میان پس از سخنان جنجال برانگیز دونالد ترامپ پیرامون بیماری کرونا « برد پیت » بازیگر مطرح هالیوود با زبان طنز این اظهارات را به تمسخر گرفته است.

 «برد پیت» بازیگر نامدار هالیوودی در نقش یکی از پزشکان عضو کارگروه ویژه کاخ سفید برای مقابله با ویروس کرونا در برنامه ای زنده گفت: جزئیات اشتباهی درباره بیماری کرونا در اختیار مردم قرار داده شده است، وی با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ منظور وی را به زبان خود بیان کرد.

برد پیت درباره اظهار نظر ترامپ درباره ساخت واکسن کرونا در زمانی بسیار زود گفت: بسیار زود در نوع خود جالب است اما زود نسبت به چه زمانی مهم است، نسبت به چی؟ تاریخ زمین؟ خب قطعا در این صورت واکسن خیلی سریع ساخته خواهد شد.

وی همچنین با سخره گرفتن گفته ترامپ پیرامون خوردن مواد ضد عفونی کننده گفت که مردم به هیچ وجه برخی حرف‌ها جدی نگیرند، پیت از مردم خواست تا همچنان بهداشت را رعایت کنند و مواد ضد عفونی کننده را به جز استعمال روی دست و سطوح نخورند.