رئیس جمهور آمریکا بار دیگر جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا را به باد انتقاد گرفت و گفت: همه چیزی که بولتون می‌خواست «بمباران مردم» بود.

به گزارش مرور نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اظهار کرد حاضر است تعدادی مناظره با جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها داشته باشد.

رئیس جمهور آمریکا با اعلام موافقت خود برای انجام سه مناظره انتخاباتی با بایدن گفت با هر تعداد مناظره‌ای که دموکرات‌ها پیشنهاد کنند نیز موافق است.

پیش از این مدیر ستاد انتخاباتی جو بایدن نیز اعلام کرده بود نامزد دموکرات‌ها برای برگزاری ۳ مناظره پیش از انتخابات سراسری موافق است.

ترامپ همچنین نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و چاک شومر، رهبر اقلیت سنای آمریکا را «افرادی بد» توصیف کرد که همچنان خواهان ادامه تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیق در خصوص دخالت (ادعایی) روسیه درانتخابات ۲۰۱۶ آمریکا هستند.

ترامپ گفت: ما شومر و پلوسی و افراد بدی داریم که من صادقانه اعتقاد دارم کشور ما را دوست ندارند. آن‌ها با کشور ما چه می‌کنند و چه کار‌هایی از روی خباثت انجام داده اند.

ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش بار دیگر جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا را به باد انتقاد گرفت و گفت: همه چیزی که بولتون می‌خواست «بمباران مردم» بود. بیایید با روسیه بجنگیم، بیایید با چین بجنگیم، بیایید همزمان آن‌ها را بکشیم - او دیوانه است.

ترامپ ادامه داد: وقتی با او به یک جلسه می‌رفتم، وقتی آن‌ها بولتون را می‌دیدند، همیشه آنچه را که می‌خواستم به من می‌دادند، زیرا آن‌ها می‌گفتند ترامپ می‌خواهد بمبی بر سر ما بیندازد، او این دیوانه را با خودش آورده است، بنابراین به نوعی، او به من در مذاکره کمک می‌کرد.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از این مصاحبه به شدت گرفتن جنایات خشونت آمیز در شهر‌هایی همچون شیکاگو و بالتیمور اشاره کرد و این شهر‌های آمریکایی را از نظر میزان خشونت به افغانستان و هندوراس تشبیه کرد.

او به دلیل میزان بالای قتل و سایر جنایت‌های خشونت آمیز در شهر‌های شیکاگو، بالتیمور، دیترویت و اوکلند، از شهرداران آن‌ها که همگی دموکرات هستند انتقاد کرد و زندگی در این شهر‌ها را همانند زندگی در جهنم توصیف کرد و شرایط آنجا را مشکل ساز خواند.

او گفت: شیکاگو یک نمونه از این شهرهاست که از افغانستان بدتر است. زندگی در این شهر‌ها همانند زندگی در جهنم است.

به گفته رسانه‌ها اواخر ماه گذشته ۱۸ قتل در یک روز در شیکاگو گزارش شد که مرگبارترین روز در آمریکا طی ۶۰ سال گذشته بوده است.