عضو مجلس سنای پاکستان اعلام کرد سیا و موساد به صورت کامل از داعش حمایت کرده و بسیاری از سران داعش پس از مجروح شدن در بیمارستان های آنان بستری شدند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از داون نیوز، «مشاهد حسین سید» عضو مجلس سنای پاکستان اعلام کرد: طی روزهای اخیر تصمیمات مهمی علیه پولشویی و کمک به گروه‌های تروریستی گرفته شده است. اگرچه این اقدامات به خواسته FATF انجام شده ولی نباید فراموش کنیم که مبارزه با فساد مالی و تقویت گروه‌های تروریستی به ضرر کشور خواهد بود.

مشاهد حسین اظهار داشت: FATF هرگز ما را وارد لیست سیاه خود نمی کند بلکه دائما با اعمال فشار از ما می خواهد کارهای جدیدی را در راستای اهداف گروه ویژه اقدام مالی انجام دهیم.

این سناتور پاکستانی افزود: آنچه اینک روبروی پاکستان است و ما آن را مشکل می پنداریم در اصل حاصل دخالت های ما در جنگ افغانستان است.

وی گفت: تغییر رویه پاکستان نسبت به افغانستان شرایط در منطقه را بهتر خواهد کرد و بسیاری از مسائل را حل می کند.

مشاهد حسین تاکید کرد: ما باید روابط اقتصادی خود با چین را تقویت کنیم و به خصوص در فکر پیشرفت پروژه اقتصادی چین و پاکستان باشیم.

این سیاستمدار برجسته به موضوع داعش نیز اشاره کرده و گفت: سیا و موساد به صورت کامل از داعش حمایت می کردند و مستندات زیادی نیز در این زمینه وجود دارد.

وی اضافه کرد: بسیاری از سران داعش پس از مجروح شدن در بیمارستان های متعلق به آمریکا و اسرائیل بستری و مداوا شدند.

مشاهد حسین گفت: آمریکا توسعه پروژه کریدور اقتصادی چین و پاکستان را خطری جدی برای خود می داند و به همین دلیل حاضر نیست اجازه دهد این پروژه روند عادی خود را طی کند.