جنبش های حماس و جهاد اسلامی اعلام کردند نتانیاهو همچنان در حال تهدید فلسطینیان است.

به گزارش مرور نیوز، جنبش های حماس و جهاد اسلامی به تصمیم رژیم صهیونیستی برای بستن گذرگاه‌های غزه و ممانعت از ورود مصالح ساختمانی به این باریکه واکنش نشان دادند و سخنگوی حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی گذرگاه کرم ابو سالم را بسته و اجازه ورود مصالح ساختمانی به نوار غزه را هم نمی‌دهد و نتانیاهو همچنان در حال تهدید فلسطینیان است که تمامی این اقدامات در راستای اعمال فشار بیشتر بر غزه و تشدید محاصره آن انجام می‌گیرد.

عبداللطیف قانوع، سخنگوی جنبش حماس خاطر نشان کرد که داشتن یک زندگی شرافتمندانه و آزادانه حق مردم غزه است و این ملت برای لغو محاصره ۱۴ ساله مبارزه می‌کند و تهدیدات و فشارهای دشمن در برابر عزم و اراده این مردم راه به جایی نخواهد برد.

در همین راستا، داود شهاب، از رهبران جهاد اسلامی هم تاکید کرد که تشدید محاصره و بستن گذرگاه‌های غزه و جلوگیری از ورود مصالح ساختمانی، سیاستی تجاوزکارانه است که هرگز نمی‌تواند عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف کند.

شهاب اظهار داشت که مردم قهرمان غزه هرگز تسلیم فشار و محاصره دشمن صهیونیستی نمی‌شوند و این محاصره سرانجام برداشته خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی گفت که جهانیان باید بدانند که ملت فلسطین قادر است تمامی معادلات را بر هم زند و هرگز از حق داشتن زندگی آزاد و شرافتمندانه در سرزمین خود کوتاه نمی‌آید و برای حفظ حقوق ثابت خود و آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند.