دونالد ترامپ در اظهاراتی مدعی شد دموکرات‌ها در ستاد انتخاباتیم جاسوسی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، همزمان با آغاز همایش ملی حزب دموکرات برای رسمیت بخشیدن به نامزدی جو بایدن در رقابت انتخاباتی ۲۰۲۰، مدعی شد که پیروزی نهایی از آن جمهوریخواهان است.

اما وی به این اکتفا نکرد و در اظهارنظری قابل تأمل مدعی شد که باید دو دوره دیگر (۱۲ سال به جای ۸ سال) رئیس‌جمهور آمریکا بماند.

به زعم وی، دور اول ریاست‌جمهوریش حساب نیست چون دموکرات‌ها در ستاد انتخاباتیش جاسوسی کرده‌اند!

ترامپ که در جمع هوادارانش سخنرانی می‌کرد؛ مدعی شد: برای ۴ سال دیگر پیروز می‌شویم و بعد از آن ۴ سال دیگر هم در پیش داریم زیرا همانطور که می‌دانید آنها (دموکرات‌ها) از ستاد انتخاباتی من جاسوسی کردند؛ بنابراین باید ۴ سال (دور اول) را دوباره تکرار کنیم.

این در حالی است که دموکرات‌ها از جمله هیلاری کلینتون نامزد حزب در انتخابات ۲۰۱۶، درباره اینکه ممکن است ترامپ در صورت شکست، نتیجه را نپذیرد هشدار داده‌اند.

از سوی دیگر، ترامپ پیشتر در مصاحبه‌ای گفته بود چنانچه ببازد، به امور دیگر مشغول خواهد شد. اما اظهارات اخیر وی حتی اگر در قالب طنز هم عنوان شده باشد؛ حاکی از میل شدید برای بقای قدرت است.

این در حالی است که ترامپ قبلاً هم تبلیغاتی را با این مظمون که تاثیر و ماندگاریش بر سیاست آمریکا زوال‌ناپذیر است؛ منتشر کرده بود.