معاون جو بایدن گفت: جو بایدن و دولت ما باید کار عظیمی را برای تعمیر خرابی‌هایی که دونالد ترامپ و دولتش به بار آورنده‌اند، انجام دهد و جایگاه ما در دنیا را تثبیت کند.

به گزارش مرور نیوز، کامالا هریس معاون جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری آمریکا روز شنبه مدعی شد که جو بایدن در صورت رئیس‌ جمهور شدن بار دیگر به برجام بازمی‌گردد و این توافق را تقویت خواهد کرد.

وی در این خصوص گفت: جو بایدن و دولت ما باید کار عظیمی را برای تعمیر خرابی‌هایی که دونالد ترامپ و دولتش به بار آورنده‌اند، انجام دهد و جایگاه ما در دنیا را تثبیت کند.

هریس پیش از این نیز با اشاره به انزوای دیپلماتیک آمریکا درباره مسئله ایران گفت: من در کمیته اطلاعاتی خدمت می کنم و باور دارم که بیش از همیشه از متحدانمان دور شده ایم و برای رو به رو شدن با این چالش نیاز به کمک داریم.

او علاوه بر این درباره تحریم تسلیحاتی ایران گفت: دولت ترامپ مسئله تحریم تسلیحاتی را اخیرا به شورای امنیت سازمان ملل برد و تنها یک کشور دیگر همراه با ما رای مثبت داد. فکر می کنم منصفانه است که بگوییم رویکرد "اول آمریکا" به آمریکای تنها تبدیل شده است که به نفع ما و به نفع متحدان‌مان نیست.