در پی پاکسازی و انهدام مقرهای تروریست ها در عراق خطرناکترین مقر تروریست ها توسط نیروهای الحشد الشعبی محاصره شد.

به گزارش مرور نیوز، نیروهای سازمان الحشد الشعبی برای دومین روز پیاپی به عملیات خود موسوم به «الفتح المبین» در غرب این کشور ادامه دادند و «قاسم مصلح» فرمانده عملیات الحشد در استان الانبار (غرب عراق) گفت که در جریان روز نخست این عملیات، منطقه «اللملصی» پاکسازی شد و امروز نیز خطرناکترین منطقه غرب الانبار محاصره شده است.

مصلح با بیان اینکه این منطقه، محل خوبی برای تروریستها بود، تأکید کرد، نیروهای الحشد مناطق دیگری را نیز پاکسازی کردند که اهمیت آن کمتر از منطقه «الحلکوم الکبیر» نیست.

پایگاه خبری الحشد الشعبی به نقل از مصلح گزارش داد، منطقه الحلکوم الکبیر، پناهگاه تروریست ها است، ولی امروز نیروهای الحشد موفق شدند آن را محاصره کنند و برای حمله به آن، آماده شده‌اند.

وی با بیان اینکه نیروهای الحشد مناطق «الحسینیات»، «الکعرة»، «أم الوز» «ام العوادین» را محاصره کرده‌اند، تأکید کرد، لشکرهای 13، 17، 18، 19 و 37 الحشد، در روز نخست عملیات الفتح المبین، صدها کیلومتر را پاکسازی کردند.

این فرمانده الحشد در پایان خاطر نشان کرد، در جریان عملیات پاکسازی این مناطق، چندین مقر قدیمی و جدید داعش شناسایی شد که همگی منهدم گردید و نیروهای الحشد و نیروی هوایی عراق، به عملیات نظامی خود ادامه می‌دهند.

فرماندهی عملیات الحشد در استان الانبار روز گذشته از آغاز عملیات الفتح المبین خبر داد. هدف این عملیات، تفتیش چند منطقه مهم در این استان است.