رئیس جمهور آمریکا گفت: رقابت در برابر بدترین نامزد تاریخ سیاست‌های ریاست جمهوری مرا تحت فشار قرار می‌دهد. آیا می‌توانید تصور کنید که اگر من بازنده شوم؟ زندگیم را چه باید بکنم؟ باید بگویم که به بدترین نامزد تاریخ سیاسی آمریکا باخته ام.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تازه‌ترین گردهمایی انتخاباتی خود در جورجیا با لحنی تمسخرآمیز از احتمال شکست در مقابل رقیب دموکرات خود سخن گفت.

دونالد ترامپ، که تلاش می‌کند نشان دهد از بابت پیروزی خود در مقابل جو بایدن اطمینان خاطر دارد، گفت در صورت شکست در انتخابات ۲۰۲۰ در مقابل دموکرات‌ها شاید مجبور به ترک آمریکا شود.

رئیس جمهور آمریکا با لحنی آمیخته با تمسخر گفت: رقابت در برابر بدترین نامزد تاریخ سیاست‌های ریاست جمهوری مرا تحت فشار قرار می‌دهد. آیا می‌توانید تصور کنید که اگر من بازنده شوم؟ زندگیم را چه باید بکنم؟ باید بگویم که به بدترین نامزد تاریخ سیاسی آمریکا باخته ام. 

او اظهارات تمسخرگونه خود را اینگونه ادامه داد: حس خوبی (از این شکست) نخواهم داشت. شاید مجبور به ترک کشور شوم.

ترامپ در ادامه افزود: من خوش بینی، فرصت و امید را تحقق خواهم بخشید و این همان کاری است که ما انجام می‌دهیم و به همین دلیل است که ما چنین روحیه‌ای داریم.

گروه جمهوری خواهان ضد ترامپ به سرعت به این اظهارات ترامپ واکنش نشان داده و او را آماج انتقادات خود قرار دادند. ترامپ ماه گذشته در یک گردهمایی انتخاباتی در کارولینای شمالی در جمع طرفداران خود گفت: اگر من شکست بخورم، نمی‌دانم چه کاری انجام می‌دهم.

ترامپ در حالی احتمال پیروزی بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به باد تمسخر می‌گیرد، که نظر به افکارسنجی‌های تا به امروز صورت گرفته، اوضاع و احوال مساعدی را برای او نمی‌توان در اوایل نوامبر متصور بود. در حالی که به روز سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیکتر می‌شویم، شکاف امتیازی میان بایدن و ترامپ بنا به نظرسنجی‌های عمومی روز به روز بیشتر می‌شود. بایدن اخیرا موفق به ثبت رکورد بی‌سابقه پیشتازی ۱۷ امتیازی نسبت به رقیب جمهوری خواه خود شد.