شبکه سی بی اس با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در کاخ سفید اعلام کرد ترامپ برنامه‌ای برای پذیرش شکست در انتخابات ندارد.

به گزارش مرور نیوز، پایگاه خبری شبکه سی بی اس در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا هیچ برنامه‌ای برای پذیرش شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ ندارد؛ حتی اگر جو بایدن ، نامزد دموکرات‌ها پیروز این کارزار در روز‌های آتی باشد.

رئیس دولت فعلی آمریکا چندین ماه قبل از روز انتخابات از روند رای گیری از طریق پست انتقاد کرده بود و در حال حاضر، همچنان از نتایج در ایالت‌های سرنوشت ساز که اکنون دموکرات‌ها در حال پیشی گرفتن هستند، انتقاد می‌کند.

ترامپ ادعا کرد که برگه‌های رای گیری از طریق پست «یک طرفه» است و به سود یک نامزد است. او مدعی شده است که در صورت شمارش آرای قانونی پیروز خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا، اخیرا دموکرات‌ها را به تلاش برای سرقت انتخابات متهم کرد و در نشست خبری کاخ سفید گفت: شکی نیست [دموکرات ها] می‌خواهند تقلب کنند. آن‌ها ناظران ما را دور نگه داشته بودند تا شاهد چیزی نباشند.

ترامپ با اشاره به اینکه مقامات دیترویت، میشیگان، فیلادلفیا و پنسیلوانیا فاسد هستند، گفت: ما نمی‌توانیم شاهد مهندسی انتخابات باشیم.

او در ادامه گفت: اگر آرای قانونی شمارش شوند به آسانی پیروز می‌شوم. در رقابت‌های سنا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. اگر احتساب آرای غیرقانونی پایان یابد، انتخابات برای ما خواهد بود.

ترامپ مدعی است نظرسنجی‌های دروغین با هدف مایوس کردن هوادارانش و نرفتن آن‌ها پای صندوق رای منتشر می‌شد. او همچنین معتقد است رای گیری پستی سیستم آمریکا را نابود کرده است.