سرویس بین الملل - در حالی که تنور تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به شدت داغ است نظرسنجی ها نشان می دهد که هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات همچنان از رقیب جمهوریخواه خود، دونالد ترامپ، پیش است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از شبکه سی ان ان، بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط این شبکه و «او آر سی»، دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تازه ترین نظرسنجی تغییراتی داشته اند.
این نظرسنجی شبکه تلویزیونی سی.ان.ان آمریکا از پیشتازی پنج درصدی هیلاری کلینتون در برابر دونالد ترامپ خبر می دهد.نظرسنجی سی ان ان / او آر سی ، که در فاصله روزهای بیست و هشتم سپتامبر تا دوم اکتبر انجام شده بود، نشان می دهد هیلاری کلینتون 47 درصد آرا و دونالد ترامپ 42 درصد آراء رای دهندگان آمریکایی را به خود اختصاص خواهند داد در حالیکه نه درصد آرا به دو نامزد گمنام دیگر در این انتخابات اختصاص خواهد یافت.

هیلاری کلینتون در میان بخش مشخصی از رای دهندگان پیشتاز است. جایگاه هیلاری کلینتون در میان رای دهندگان مرد 40 درصد و جایگاه دونالد ترامپ در میان مردان 45 درصد است. جایگاه هیلاری کلینتون در میان رای دهندگان مرد یک ماه پیش خیلی بهتر بود.حمایت زنان از هیلاری کلینتون53 درصد است که این رقم برای دونالد ترامپ فقط 40 درصد است.