هادی العامری با اشاره به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی خود را فدای آزادسازی عراق کرد گفت: اگر دشمن ما را از شهادت می‌ترساند باید بداند که ما با شهادت بر دشمن پیروز می‌شویم.

به گزارش مرور نیوز، « هادی العامری » دبیر کل سازمان بدر و رئیس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق طی کنفرانسی در استان «صلاح‌الدین» عراق ضمن تمجید از نقش سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت که وی خود را فدای آزادسازی عراق از دست سازمان تروریستی داعش کرد.

به نوشته پایگاه خبری «المعلومه»، وی در کنفرانس «صلح عشائری» در استان صلاح‌الدین تصریح کرد: حاج [قاسم] سلیمانی تلاش زیادی برای آزادسازی عراق کرد و چه بسا که بیش از ما دغدغه عراق داشت و برای عراق نگران بود و ما را به لزوم تلاش برای آزادسازی عراق فرا می‌خواند، بیش از ما مشتاق بود، خود را برای عراق به خطر انداخت، در خطوط مقدم حضور  یافت و در راه عراق به شهادت رسید.

العامری افزود: اگر دشمن ما را از شهادت می‌ترساند، [باید بداند] که ما با شهادت بر دشمن پیروز می‌شویم.

نظامیان تروریست آمریکایی بامداد سیزدهم دی ماه سال گذشته در اقدامی تروریستی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و معاون رئیس سازمان الحشدالشعبی را به همراه چند نفر از رزمندگان مقاومت هنگام خروج از فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.

به گفته برخی مقامات در سازمان الحشد الشعبی عراق تا پایان ماه جاری میلادی در سراسر عراق، در این زمینه چندین مراسم در دو بخش رسمی و مردمی تدارک دیده شده است. شعار «شهادت و حاکمیت» نیز به عنوان شعار اصلی اولین سالروز بزرگداشت فرماندهان شهید انتخاب شده تا بر ضرورت اخراج اشغالگران و بازپس‌گرفتن حاکمیت عراق تاکید شود.