نیروهای ارتش سوریه و مقاومت امروز (یکشنبه) نیز در شهر حلب حلقه محاصره را بر روی تروریست‌ها تنگ‌تر کرده و توانستند آن‌ها را به عقب برانند.

به گزارش مرور نیوز، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در ادامه پاکسازی محلات جنوبی در شرق شهر حلب توانستند پس از درگیری‌های سنگین، تروریست‌ها را از محله «باب المقام» به عقب برانند.

نیروهای متحد پس از تثبیت مواضع در این منطقه به سوی محله‌های «الکلاسه» و «الفردوس» در محور غربی و محله «کرم الدعدع» در جنوب پیشروی می‌نمایند.

یک منبع میدانی در گفت‌وگو با سرویس بین الملل مرور نیوز اعلام کرد: نیروهای سوری و مقاومت از ساعتی قبل از محورهای «صفصافه» و «باب النیرب» عملیات پاکسازی محله الاصیله را آغاز کردند و دقایقی قبل موفق شدند کنترل این محله را در دست گیرند.

نقشه حلب

درگیری‌های پراکنده در غرب این محله به صورت پراکنده ادامه دارد. از سوی دیگر نیروهای ارتش و مقاومت از حومه محله‌های المشارفه و الجلوم به سمت محله راهبردی بستان القصر عملیات جدیدی آغاز کردند. منابع میدانی از ورود نیروهای سوری به بخش‌های شمالی وشرقی این محله خبر می‌دهند.

یگان توپخانه و موشکی نیز به شدت مواضع تروریست‌ها را هدف قرار می‌دهد. همزمان تروریست‌ها نیز پس از شکست‌های متوالی در اقدامی ضد انسانی محلات سیف الدوله والاعظیمه را گلوله باران کردند که در نتیجه آن تعدادی از شهروندان شهید و زخمی شدند.