گروه‌های فلسطینی پس از بررسی آخرین تحولات منطقه با انتشار بیانیه ای به رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از خبرگزاری سما، گروه‌های فلسطین شامگاه سه‌شنبه نشستی را برای بررسی آخرین تحولات فلسطین و مسئله آن برگزار کردند.

طبق این گزارش، گروه‌های فلسطین در بیانیه‌ای در پایان این نشست تأکید کردند که وحدت ملی تنها راه مقابله با توطئه‌ها و طرح‌هایی است که هدف از آنها از بین بردن مسئله فلسطین است.

این گروه‌ها همچنین به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقدامات خصمانه آن علیه ملت فلسطین و مقدسات آن هشدار دادند و تأکید کردند که از مسئله اسیران در زندان‌های این رژیم که در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند، دفاع خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است که اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی ، ادامه حفاری در اعماق مسجدالأقصی، درخواست شهرک‌نشینان صهیونیستی برای برچیدن قبه الصخره و ساخت معبد بر روی ویرانه‌های آن؛ تهدیدی واقعی است که مقابله با آن مستلزم تلاش عربی اسلامی برای نجات مسجدالأقصی است.

گروه‌های فلسطینی همچنین بر ضرورت برگزاری یک گفت‌وگوی ملی همه‌جانبه با حضور تمامی گروه‌های فلسطینی پیش از برگزاری انتخابات تأکید کردند و خواستار ایجاد فضای لازم برای موفقیت در روند انتخابات از جمله رفع اقدامات اعمال شده بر نوار غزه و بازگرداندن حقوق خانواده‌های شهدا و اسیران و حقوق کارمندان شدند.