نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل نوشت: تشدید تحرکات رژیم صهیونیستی باعث وخامت اوضاع در اراضی اشغال شده است.

به گزارش مرور نیوز، «ریاض منصور» نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل در واکنش به افزایش اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینیان، به شورای امنیت سازمان ملل نامه فرستاد.

نماینده و دیپلمات ارشد فلسطینی حاضر در نیویورک مقر سازمان ملل از جامعه بین‌المللی خواست برای مقابله با سیاست‌ها و تحرکات غیرقانونی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اقدامات عملی اتخاذ کنند.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی، «ریاض منصور» نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل روز سه شنبه (دیروز) نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل فرستاد و در آن تاکید کرد، تشدید تحرکات و سیاست‌های غیرقانونی  رژیم صهیونیستی باعث وخامت اوضاع در اراضی اشغال شده فلسطینی شده است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی رژیم صهیونیستی «الحاق اراضی اشغالی فلسطین به خود» است، از شورای امنیت سازمان ملل خواست برای مقابله با این سیاست‌ها، مطابق با قطع‌نامه‌های سازمان ملل و حقوق بین‌الملل اقدامات عملی انجام دهد.

این نامه در شرایطی ارسال شده که رژیم صهیونیستی در سایه انفعال جامعه بین‌المللی و حمایت‌های آمریکا به ویژه در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ با ارائه طرح موسوم به «معامله قرن»، شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی فلسطینیان را شدت داده است.