سرویس بین الملل- یگان موشکی وتوپخانه ارتش وکمیته های مردمی یمن روز گذشته سه شنبه محل تجمع ومواضع نظامیان عربستانی در نجران واقع در جنوب این کشور را هدف قرار داد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش یمن مواضع نظامی عربستان را در نجران هدف قرار داد

به گزارش شبکه خبری المسیره، یک منبع نظامی یمنی در این خصوص گفت: یگان موشکی و توپخانه ای ارتش وکمیته های مردمی یمن٬ مواضع نظامیان عربستانی را در سقام و رقابه السدیس در نجران هدف قرار داده و به نظامیان سعودی خسارات جانی ومالی زیادی وارد کردند. 

این منبع افزود: یگان موشکی با شلیک چندین کاتیوشا به شرق سقام و اردوگاه عاکفه در نجران وپرتاب چندین خمپاره به منطقه السدیس٬ خسارات زیادی به مواضع دشمن وارد کرد. 

ارتش وکمیته های مردمی دوشنبه گذشته نیز مواضع نظامی العش در نجران را با چندین خمپاره هدف قرار دادند. 

همچنین نیروهای ارتش وکمیته های مردمی با حمله به مواضع مزدوران عربستانی در دو منطقه حیفان و المسراخ در استان تعز٬ خسارات زیاد جانی ومالی به آنها وارد ساختند. 

روز دوشنبه ارتش و کمیته های مردمی با پیشروی در شهر حیفان وعوره الطریق دهها مزدور عربستانی را کشته و یا زخمی کردند.

نیروهای مردمی و ارتش یمن در حالی مواضع نظامی عربستان را با انواع مختلف موشک و سلاح ها در پاسخ به تجاوزهایشان به خاک یمن هدف قرار می دهند که عربستانی ها هفته های نخست تجاوز به یمن اعلام کردند که یگان موشکی یمن را به طور کامل از بین برده اند.

آنها چند هفته پیش ادعا کردند نیروهای یمنی با موشک های خود قصد هدف قرار دادن مکه مکرمه را داشتند که این ادعا از سوی یمنی ها به شدت تکذیب شد و نشان داد آن ها پیوسته در مورد جنگ یمن دروغ می گویند و چون نتوانسته اند مردم یمن را به زانو در آوردند، به این گونه دروغ ها متوسل شده اند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور کرد تا عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن را به قدرت بازگرداند. این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 10هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.