ترامپ گفت: متاسفانه تقلب بی‌شماری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ صورت گرفت و بسیاری از مردم بسیار خشمگین آن را درک کردند.

به گزارش مرور نیوز به نوشته پایگاه خبری هیل، در این بیانیه که عصر شنبه به دست گروه "سیو امریکا پک" دونالد ترامپ منتشر شد، چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا از "رسانه‌های اخبار جعلی" که در زمان صحبت در رابطه با انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ ادعاهای او را "بی‌پایه، بی‌اساس، ناموجه و غیره" توصیف می‌کنند، انتقاد کرد.

ترامپ گفت: متاسفانه تقلب بی‌شماری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ صورت گرفت و بسیاری از مردم بسیار خشمگین آن را درک کردند.

دونالد ترامپ تاکید کرد که اطلاعات جدیدی در حمایت از ادعاهایش منتشر خواهد شد؛ با وجود اینکه این رئیس جمهوری سابق و متحدان جمهوری‌خواهش بیش از ۶۰ شکایت پساانتخاباتی طرح کرده بودند و تقریبا تمامی آنها به علت فقدان مدرک رد شده‌اند.

رهبر سابق کاخ سفید با انتقاد از دموکرات‌ها بابت به راه انداختن "بازی کثیف" گفت: با گذشت روزها و متاسفانه علیه دیوانگان جناح چپ رادیکال، حقایق بیشتر و بیشتری در معرض دید قرار می‌گیرد. سال‌هاست که دموکرات‌های چپ رادیکال زمانی که شرکتی کاری انجام داده یا حرفی زده که به نوعی به ضرر آنها بوده، محصولات آن را بایکوت کرده‌اند. آنها اکنون مدت‌هاست که روی طرد شخصیت‌ها در فضای آنلاین و انتخابات مقدس ما کار می‌کنند.

او سپس از جمهوری‌خواهان خواست تا مقابله به مثل کنند و گفت: نیروهای ما بیشتر از آن‌هاست. محافظه‌کاران باید شرکت‌های خاصی مثل کوکاکولا، دلتا ایرلاینز و سیتی‌گروپ را بایکوت کنند. با اختلاف، نیروهای ما بیشتر است! میجر لیگ بیسبال، جی‌پی مورگان چیس، ویاکوم سی‌بی‌اس، سیسکو، یوپی‌اس و مرک را بایکوت کنید. ما می‌توانیم بهتر از آنها بازی کنیم.

ترامپ بیانیه خود را با اشاره به عید پاک اینگونه به پایان رساند: بجز آن، عید پاک مبارک!

رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنان تردیدهایی درباره فرایند انتخاباتی کشورش ایجاد می‌کند و با اینکه در چندین دادگاه شکست خورده است، باز هم از تقلب انتخاباتی سخن می‌گوید. شرکتهای مورد نظر ترامپ، از محدودیتهای حق رای در ایالت جورجیا انتقاد کرده بودند.