منابع امنیتی عراق اعلام کردند: سرکرده داعشیِ بازداشت شده «حسام خالد نعمة داود الجنابی» نام دارد که از مدتها پیش تحت تعقیب قرار گرفته بود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از الفرات نیوز، سلسله عملیات‌های نیروهای عراقی علیه بقایای تروریست‌های تکفیری داعش در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق مواضع بقایای تکفیریها در محور جنوبی بغداد، پایتخت این کشور را هدف قرار دادند. در جریان این عملیات، نیروهای عراقی توانستند یکی از سرکردگان خطرناک داعش را شناسایی و او را بازداشت کنند.

در همین ارتباط، منابع امنیتی عراق اعلام کردند: سرکرده داعشیِ بازداشت شده «حسام خالد نعمة داود الجنابی» نام دارد که از مدتها پیش تحت تعقیب قرار گرفته بود. او در عملیات‌های تروریستی زیادی علیه غیرنظامیان عراقی در بغداد دست داشته است.

این درحالی است که چندی پیش نیز نیروهای امنیتی عراق طی عملیاتی گسترده در استان کرکوک توانستند مقادیر زیادی از راکت‌های متعلق به تکفیریهای داعش را کشف کنند.

گفتنی است، در ادامه تحولات امنیتی عراق، چندی پیش هم شماری از عناصر تروریستی داعش قصد داشتند به مناطق از استان دیالی نفوذ کنند که دخالت به موقع نیروهای مقاومت «حشد شعبی» مانع از تحقق هدف آنها شد.