ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با دفع حملات انتحاری داعش به فرودگاه «تی‌4»، بیش از 50 نفر از تروریست‌های داعش را کشته و زخمی کردند.

به گزارش مرور نیوز، صدها تن از تروریست‌های داعش شامگاه امشب عملیاتی سنگین را از محور جنوبی برای اشغال فرودگاه راهبردی t4 در شرق استان حمص و حومه شهر تدمر آغاز کردند.

یک منبع میدانی در این فرودگاه در گفت‌وگو با بین‌الملل فارس اعلام کرد: «تروریست‌ها برخلاف شب گذشته که با خودروهای انتحاری به فرودگاه حمله کردند، امشب با چند تانک انتحاری به فرودگاه یورش آوردند».

وی با بیان این که نیروهای سوری و مقاومت بر منطقه اشراف دارند، گفت: «نیروهای مقاومت با رصد دقیق تحرکات تروریست‌ها توانستند تانک‌های انتحاری را قبل از رسیدن به فرودگاه منهدم کنند».

این منبع میدانی گفت: «دو تانک انتحاری داعش با موشک‌های حرارتی منهدم شدند و عملیات آنان خنثی شد».

وی گفت: تروریست‌های داعش همچنین از محورهای شمالی و شرقی حملات همه جانبه‌ای را برای تصرف فرودگاه t4 انجام دادند که با هوشیاری نیروهای مقاومت حدود 20 خودروی نظامی مجهز به دوشکای آن‌ها منهدم شد.

55 تروریست داعشی در این حملات کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

بالگردهای سوری و روسی از صبح امروز عملیات هدف قرار دادن تروریست‌ها را در حومه شهر تدمر آغاز کردند.

در محور شهرک «القریتین» نیز گروهی از تروریست‌های داعش با هدف نزدیک شدن به منطقه عملیاتی را در شمال شرق قریتین در منطقه نظامی و ارتفاعات «الفرس» آغاز کردند که نیروهای سوری مستقر در منطقه با سلاح دوشکا موفق شدند تمامی تروریست‌ها را به هلاکت برسانند.