در پی درگیری های یک شنبه شب حداقل 14 فلسطینی مجروح شده که 4 نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش مرور نیوز، در ادامه حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینیها در محله شیخ جراح در قدس شرقی ، شامگاه یک شنبه به وقت محلی، دست کم 14 فلسطینی مجروح شدند.

حلال احمر فلسطین اعلام کرده که در درگیریهای یک شنبه شب حداقل 14 فلسطینی مجروح شده که 4 نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش شبکه الجزیره، نظامیان صهیونیست همچنین در باب العامود در مسجدالاقصی نیز در حال حمله به فلسطینیها و پراکنده کردن آنها از اطراف این مکان مقدس هستند.

این گزارش اضافه کرد، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین تعدادی از معترضان فلسطینی را در محله شیخ جراح و باب العامود بازداشت کرده‌اند.

شبکه تی‌آرتی ترکیه نیز خبر داد که نظامیان صهیونیست تظاهرات فلسطینیان در شهر حیفا را سرکوب کرده که طی آن چند فلسطینی مجروح شدند.

همچنین در نقاط مختلف دیگر نیز اوضاع در فلسطین اشغالی پرتنش گزارش شده است. از جمله در محله التور در بیت المقدس نظامیان صهیونیست به سمت یک امدادگر گلوله پلاستیکی شلیک کردند و به سمت آمبولانسها که درحال انتقال مجروحان بود نارنجک پرتاب کرده اند.

براساس گزارش رسانه‌ها، درگیری‌های دیگری نیز در «باب الساهرة» در قدس اشغالی میان فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی گزارش شده است.

چند فلسطینی نیز در درگیری‌ها با نظامیان رژیم صهیونیستی در دو روستای «العیسویه» و «الطور» مجروح شده‌اند.