خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس بیان کرد: پیش از پیروزی در جنگ با رژیم صهیونیستی می‌توان به وضعیت داخلی فلسطین پرداخت و انتخابات را برگزار کرد.

به گزارش مرور نیوز، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین ، تأکید کرد که مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی هیچ گونه پیروزی به دست آورد.

مشعل خطاب به سرویسهای امنیتی کرانه باختری گفت: «این لحظه واقعی برای انتقام‌گیری و پاسخ دادن و زمان آغاز انتفاضه و درگیری مستقیم با اسرائیل است».

روزنامه العربی الجدید به نقل از این مسئول حماس گزارش داد، پیش از پیروزی در جنگ با رژیم صهیونیستی می‌توان به وضعیت داخلی فلسطین پرداخت و انتخابات را برگزار کرد.

وی تصریح کرد: «اشغالگر اسرائیلی در تلاش است که هر گونه پیروزی صوری به دست آورد، ولی موفق نخواهد شد».

مشغل ادامه داد: «ارزش این جنگ این است که عناوین مهم را به مسئله فلسطین بازگردانند مانند زمین، قدس، مقدسات، حق بازگشت، مقاومت و آزادی زندانیان».

این مسئول حماس خبر داد که سران این جنبش به همه میانجیگرها شرح داده‌اند که چگونه تجاوزات در مسجدالاقصی و محله الشیخ جراح در قدس آغاز شد.

وی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی باید حملات خود را متوقف کند و هر کس که می‌خواهد آبشار خون متوقف شود، باید از تجاوز تل‌آویو جلوگیری کند.

مشعل همچنین گفت که مقاومت فلسطین توانایی دارد چندین ماه صبر کند، به تجاوزگری پاسخ دهد و رژیم صهیونیستی را بیرون براند.

این مسئول حماس در پایان برقراری روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.