جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم شهرک سلوان در قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از شبکه المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم شهرک سلوان در قدس اشغالی را محکوم کرد.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: حمله صهیونیست‌ها علیه مردم ما در قدس اشغالی همچنان به شکل وحشیانه تری افزایش می‌یابد و این بار محله بستان در شهرک سلوان را هدف قرار داده است. تجاوزات صهیونیست‌ها در شهرک سلوان قدس یک جنایت سازمان یافته است که اشغالگران مسئولیت آن را بر عهده دارند.

دشمن صهیونیستی این بار ساکنان محله بستان را هدف قرار داده است و این جنایتی سازماندهی شده علیه فلسطینیان با هدف کوچاندن اجباری آنان از سرزمین خود و مصادره املاک و اراضی‌شان با هدف توسعه شهرک‌سازی برای صهیونیست‌هاست.

این بیانیه عموم ملت فلسطین را به مقابله با اشغالگران اسرائیلی و دفاع از خود با تمامی ابزار‌ها و راهکار‌های ممکن فراخواند و تاکید کرد: ملت فلسطین هرگز در برابر اشغالگران تسلیم نخواهد شد.

جهاد اسلامی همچنین در بیانیه خود آورد: مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز و حماقت دشمن صهیونیستی در آمادگی کامل به سر می‌برد و تمامی اقدامات این رژیم در قدس اشغالی را زیر نظر دارد.

این بیانیه متذکر می‌شود شهر قدس با تمامی محله‌هایش اسلامی و عربی باقی خواهد ماند و توطئه‌های اشغالگران برای تغییر هویت این شهر راه به جایی نخواهد برد.

گفته می‌شود شهرک سلوان حافظ مسجد الاقصی از جهت جنوب است و منطقه‌ای است که شهرک نشینان بیشترین حملات و توطئه چینی‌ها را علیه آن دارند. شهرک نشینان در طول ده‌ها سال گذشته به شیوه‌های مختلف برای مرتبط کردن این منطقه به اعتقادات یهودیان تلاش کرده اند؛ هر چند که این کار بر روی ویرانه‌های سرزمین یک ملت دیگر باشد.

واقعیت اوضاع فلسطینی‌ها در قدس اشغالی این است که با دستور تخریب یا تخلیه روبرو هستند و فلسطینی‌ها هر روز و در حالی که اشغالگران می‌خواهند حق آن‌ها را در خانه و سرزمین شان سلب کنند، تلخی نبرد برای بقای خود را تجربه می‌کنند.