برخی منابع رسانه‌ای به نقل از مقامات حوزه بهداشت و سلامت عراق شمار کشته‌های حادثه آتش سوزی را ۵۸ نفر اعلام می‌کنند و انتظار می‌رود که شمار قربانیان افزایش یابد.

به گزارش مرور نیوز، مقامات بخش سلامت در عراق از افزایش شمار قربانیان آتش‌سوزی شب گذشته در بیمارستان «الحسین» در استان ذی‌قار خبر دادند.

به نوشته پایگاه خبری «العین»، «حیدر الزاملی» سخنگوی اداره سلامت در استان ذی‌قار اعلام کرد که این آتش‌سوزی در مرکز قرنطینه بیماران کرونایی در ساختمان اصلی بیمارستان آموزشی الحسین در مرکز شهر الناصریه مرکز استان ذی‌قار روی داد و تاکنون، آمار غیرنهایی قربانیان آن به ۵۲ کشته و ۲۲ زخمی رسیده است.

برخی منابع رسانه‌ای نیز به نقل از مقامات حوزه بهداشت و سلامت عراق شمار کشته‌های این حادثه را ۵۸ نفر اعلام می‌کنند و انتظار می‌رود که شمار قربانیان افزایش یابد.

۳ آتش‌سوزی در بغداد در یک روز

این حادثه پس از دو ماه و نیم از حادثه‌ای مشابه در بیمارستان «ابن الخطیب» در بغداد که به مرگ ۸۰ نفر منجر شد روی می‌دهد. روز گذشته، سه‌آتش‌سوزی نیز در بغداد روی داد.  آتش سوزی نخست در یک انبار مواد پلاستیکی و اسفنجی در منطقه «عویریج» در جنوب بغداد رخ داد، پس از آن ساختمان دادگاهی در بغداد دچار آتش سوزی شد که به گفته تیم های آتش نشانی در عراق این آتش سوزی در کتابخانه ساختمان دادگاه بدوی البیاع وابسته به دادگاه استیناف بغداد در منطقه الکرخ روی داد. آتش‌سوزی شوم در ساختمان وزارت بهداشت در پایتخت روی داد که به تخلیه ساختمان اداری این وزارت‌خانه منجر شد.