عبدالملک الحوثی با اشاره به اینکه قدرت‌های استکباری و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی درصدد تسلط بر امت اسلامی هستند، گفت: راه نفوذ آنها ایجاد آشوب و هرج و مرج و شکاف فرهنگی است.

به گزارش مرور نیوز، « عبدالملک الحوثی » رهبر انقلاب یمن طی نطقی به مناسبت عید غدیر خم، ولایت را راه نجات امت از نقشه‌های استعمارگران برای تسلط بر آن خواند.

به گزارش کانال تلگرامی المسیره، الحوثی با اشاره به اینکه قدرت‌های استکباری و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی  درصدد تسلط بر امت اسلامی هستند، گفت: راه نفوذ آنها ایجاد آشوب و هرج و مرج و شکاف فرهنگی است.

رهبر انقلاب یمن ولایت را  در حمایت از امت برابر فتنه‌ها ضروری خواند و گفت: نباید اجازه داد که بیگانگان بر امت اسلامی مسلط شوند.

او تاکید کرد:  بزرگ‌ترین تهدید برای امت اسلامی در عصر حاضر توطئه دشمنان برای سلطه بر امت اسلامی است و  اصلی‌ترین راهشان هم از طریق ایجاد شکاف و اختلاف داخلی و تهاجم  فکری و فرهنگی است.

رهبر انقلاب یمن با اشاره به  وجود فرقه‌های انحرافی در میان امت اسلامی گفت: منافقین تحت عناوین دینی فعالیت می ‌کنند و  از دین برای منحرف کردن امت اسلامی در ولایت سوء استفاده می‌کنند.

الحوثی گفت:  هدف از ولایت امام علی(ع)، تداوم مسیر حقیقت و هدایت الهی و اقامه درست دین به دور از هر جعل و انحراف است و جایگزین ولایت، وجود خلا و هرج و مرجی است که امت اسلامی را قربانی همه مفسدان و گمراهان می‌کند.