فرمانده تیپ نهم حشد شعبی در مسیر محل کار خود توسط افراد مسلح ناشناس هدف تیراندازی قرار گرفته و به شهادت رسید.

به گزارش مرور نیوز به نقل از بغداد الیوم، افراد مسلح ناشناس در عراق یک فرمانده حشد شعبی را به شهادت رساندند. «ابوصادق الخشخشی» فرمانده تیپ نهم حشد شعبی در صلاح‌الدین بود که هدف ترور افراد ناشناس قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این فرمانده حشد شعبی در حالی که از منزل خود به سمت محل کارش در حرکت بود، توسط افراد مسلح ناشناس هدف تیراندازی قرار گرفته و به شهادت رسید. این اتفاق در حالی رخ داد که پیشتر شخصیت‌های عراقی بر لزوم مرتفع شدن شکاف‌های امنیتی در صلاح‌الدین تأکید کرده بودند.

در همین ارتباط،، «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی گفته بود: باید با جدیت برای تأمین امنیت مناطق آزاد شده از کنترل داعش تلاش کرد. اگر امنیت مناطق آزاد شده تأمین نشود، فعالیت‌های عناصر داعش بیش از گذشته خواهد شد.

فالح الفیاض در ادامه سخنان خود اظهار داشت: نباید اجازه داد حوادثی مانند آنچه که در صلاح‌الدین اتفاق افتاد مجدد تکرار شود. این بدان معناست که تلاش‌ها برای بسط امنیت در نقاط مختلف عراق باید مضاعف گردد.

گفتنی است، اخیراً تروریست‌های تکفیری داعش با حمله به یک مجلس عزا در استان صلاح‌الدین ۱۱ تَن از شهروندان عراقی را شهید و شماری دیگر را به شدت زخمی کردند. پلیس عراق تلاش برای شناسایی عاملان این جنایت را آغاز کرده است.