رسانه‌ های مختلف جهان به پوشش زنده مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جدید ایران پرداختند و رسانه های منطقه ای و فرامنطقه ای مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران را بازتاب دادند.

به گزارش مرور نیوز، مراسم تحلیف آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران با حضور مقامات رسمی داخلی و خارجی در محل مجلس شورای اسلامی آغاز شد و در همین راستا شبکه های تلویزیونی جهان به پوشش زنده این مراسم پرداختند و رسانه های منطقه ای و فرامنطقه ای مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران را بازتاب دادند.

خبرگزاری‌های رویترز، آسوشیتد پرس، اسپوتنیک، یونیوز و شبکه‌های تلویزیونی الجزیره مباشر، المیادین، المسیره، المنار، القدس، قدس الیوم، فلسطین الیوم، الاتجاه، العالم، پرس تی وی، الاخباریه سوریه، العربیه، الجزیره و العهد از جمله رسانه‌هایی هستند که مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران را به صورت زنده و مستقیم پوشش می‌دهند.

خبرگزاری آرتی عربی: رئیسی با حضور ده‌ها هیئت خارجی به عنوان رئیس جمهور ایران سوگند یاد می‌ کند.

المیادین: بیش از ۱۱۵ شخصیت بین المللی و عرب در مراسم بزرگ تحلیف رئیسی شرکت می‌کنند

ده‌ها هیئت رسمی برای شرکت در مراسم سوگند رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، آقای ابراهیم رئیسی وارد تهران می شوند.

شبکه العهد عراق نیز با قطع برنامه‌های معمول خود، مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران را به طور زنده پخش کرد.

خبرگزاری العربیه نیز با خبری در خصوص رسیدن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری کشورمان به این مراسم واکنش نشان داد.

خبرگزاری المسیره یمن نیز با پخش زنده رسیدن هیئت یمنی به محل برگزاری مراسم، بطور زنده این مراسم را پوشش داد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی، ورود مقامات بلندپایه داخلی و خارجی به مجلس شورای اسلامی ایران برای حضور در مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران را پخش کرد.

خبرگزاری فرانسه: مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی انجام شد

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جدید ایران در پارلمان این کشور انجام شد. رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون است. رئیسی در این مراسم که به طور مستقیم از تلویزیون ایران پخش شد، سوگند یاد کرد که خود را وقف خدمت به مردم،‌ عزت کشور و گسترش دین و اخلاق و حمایت از حقیقت و عدالت کند.