رزمندگان حزب الله همچنین در پیام به سید حسن نصرالله خاطرنشان کردند: لوله تفنگ‌های ما همواره به سمت سینه دشمن صهیونیستی نشانه می‌رود. بالاترین درجات خویشتن‌داری را تمرین کرده‌ایم. با چشمانی حیرت زده و دل‌هایی شکسته، خیانت دیدیم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از المنار، پیام نیروهای حزب‌الله لبنان به سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله پس از سخنرانی وی ارسال شد که در آن گفته بود: وقتی صحنه‌های «شویا» را دیدم، آرزو کردم که ای کاش می‌توانستم به جوانان مقاومت برسم تا پیشانی و دستان آنها را ببوسم.

در پیام رزمندگان حزب‌الله آمده است: نسبت به آنچه از سوی برخی افراد نادان که نماینده هیچ‌کس جز خودشان نیستند، مشاهده کردیم، متاسف هستیم. آنها هویت و طایفه ندارند. اما اکثر مردم ما در روستای «العرقوب» و «حاصبیا» واقع در جنوب لبنان که با خون شهدای قبلی ما این مناطق را آزاد کرده‌ایم، همواره شرکای مقاومت بوده و هستند.

رزمندگان حزب الله همچنین در پیام خود خاطرنشان کردند: لوله تفنگ‌های ما همواره به سمت سینه دشمن صهیونیستی نشانه می‌رود. بالاترین درجات خویشتن‌داری را تمرین کرده‌ایم. با چشمانی حیرت زده و دل‌هایی شکسته، خیانت دیدیم.

این رزمندگان در این پیام گفتند: سوگند به خدا کشته شدن برای ما راحت‌تر است از آنچه درباره آن از تو می‌شنویم. بوسیدن عظمت، بزرگی و دست مایه تبرک است. تو ای سید و سرزمین و خانه و عزت و کرامت. تو حال حاضر و آینده ما و امید همیشگی ما تو هستی.

آنها اضافه کردند: تو دستور دادی و ما لبیک گفتیم و طبق زمانی که تعیین کردی موشک‌ها را شلیک کردیم توفیق ما از جانب خداوند به لطف نظارت تو و دعای شریف‌ترین مردم است که دشمن و قله کارتنی آن را متحیر کرد.

این رزمندگان خاطرنشان کردند: از خداوند تعالی به خاطر این ایستادگی و توفیق شاکریم. زیرا ما اهل صبر و بصیرت هستیم. ای سرور ما سوگند می‌خوریم خشم خود را در سینه‌هایمان نگه داریم و هر وقت که سفارش کردی آتشفشان‌ها را در میان دشمنان‌مان و دشمنان امت و کشور منفجر خواهیم کرد. ما در آستانه محرم هستیم و به مثابه یاران امام حسین (ع) به تو می‌گوییم: به خدا سوگند اگر کشته و تکه تکه، سپس سوزانده شویم و هزار هزار بار بمیریم تو را تنها نخواهیم گذاشت ای فرزند رسول خدا.

پیشتر حزب‌الله لبنان درباره صحت اخبار درباره حملات موشکی اخیر گفته بود، حملات موشکی به اطراف مواضع اسرائیلی در مزارع شبعا در روز جمعه از مناطقی دور از مناطق مسکونی انجام شد تا امنیت شهروندان به خطر نیفتد.

در این بیانیه حزب‌الله آمده است: زمان بازگشت اعضای مقاومت از عملیات‌شان در حین عبور از منطقه شویا در شهرستان حاصیبا تعدادی از شهروندان جلوی آنها را گرفتند. این در حالی است که مقاومت اسلامی همچنان حفظ جان شهروندان را مدنظر قرار می‌دهد.

سید حسن نصرالله واقعیت حادثه شویا را امری اهانت آمیز خواند که باید متهمان آن در مقابل دادگاه قرار بگیرند و محاکمه شوند.

جمعه گذشته، پس از شلیک بیش از ۱۰ موشک از منطقه مزارع شبعا در جنوب لبنان، منطقه مرزی بین لبنان و اراضی اشغالی، به ویژه مزارع شبعا ، شاهد افزایش تنش و تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و "حزب‌الله" لبنان بود.