پس از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس درگیری های شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. شاهدان عینی اعلام کردند که در جریان این درگیری ها دهها شهروند فلسطینی به شدت زخمی شدند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از العهد، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیستها علیه شهروندان فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختری ادامه دارد. صهیونیستها در ادامه این اقدامات به شهر نابلس یورش بردند.

بر اساس این گزارش، پس از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس درگیری های شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. شاهدان عینی اعلام کردند که در جریان این درگیری ها دهها شهروند فلسطینی به شدت زخمی شدند.

پیشتر نیز صهیونیستها ضمن یورش به شهر الخلیل به شدت با فلسطینیان درگیر شده بودند. اخیراً نیز گروه های مقاومت فلسطین به مصر به عنوان میانجی آتش‌بس در غزه ابلاغ کرده اند که طی ساعات آینده مهلتی که برای دشمن صهیونیستی جهت لغو محاصره غزه، بازگشایی گذرگاه‌ها و تحویل کمک‌های مالی قطر به غزه تعیین کرده بودند، به پایان خواهد رسید و احتمالاً اوضاع به سمت تنش و درگیری مجدد پیش برود.

چندی پیش هم مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که اگر تا پایان هفته به تعهدات و مطالبات فلسطینیان عمل نکند، دور جدید تنش در مرز نوارغزه با رژیم صهیونیستی آغاز می‌شود.