نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات خصمانه خود یک شهروند فلسطینی دیگر را در مرکز غزه به شهادت رساندند.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست ها علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی ادامه دارد. نظامیان صهیونیست یک شهروند فلسطینی دیگر را به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش، رسانه های عرب زبان اعلام کردند که یک شهروند فلسطینی در شرق «البریج» واقع در مرکز غزه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است. این درحالی است که بامداد امروز نیز دو شهروند فلسطینی در قدس و کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیستها شهید شدند.

خبر دیگر اینکه جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اقدامات خصمانه و جنایتکارانه صهیونیستها، مقاومت را متوقف نخواهد کرد. مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

این جنبش در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است: مقاومت فلسطین به حمایت از اسرای فلسطینی ادامه می هد. جهاد اسلامی تأکید کرده است که مقاومت اسلامی در فلسطین هرگز تسلیم دشمن صهیونیستی نمی شود.

از سوی دیگر، جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز بیانیه ای را در خصوص تحولات اخیر فلسطین صادر و در آن اعلام کرد: مقاومت مسلحانه و فراگیر در برابر رژیم صهیونیستی بهترین خط مشی برای رویارویی با این رژیم است.