همزمان با اتمام رزمایش نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک ژنرال آمریکایی از احتمال برگزاری رزمایش این دو با بحرین و امارات خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، یک ژنرال ارشد نیروی هوایی آمریکا در غرب آسیا روز شنبه گفت احتمال برگزاری رزمایش مشترک با رژیم صهیونیستی ، بحرین و امارات عربی متحده وجود دارد.

به نوشته وبگاه آی‌۲۴ نیوز، «گرگوری گیوت» در گفت‌وگو با خبرنگاران در دبی با اشاره به اینکه بحرین و امارات به تازگی رزمایش مشترکی را با نیروی دریایی آمریکا و رژیم صهیونیستی در دریای سرخ انجام دادند، گفت مانورهای هوایی با اسرائیل و این کشورها نیز ممکن است رخ دهد.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی عصر شنبه اعلام کرد که رزمایش مشترکی را با فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا (MARCENT) و تفنگداران دریایی این کشور (USMC) پس از دو هفته به پایان رسیده است.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، علاوه بر تمرین، مباحثات نظامی سالانه بین ارتش رژیم صهیونیستی و تفنگداران دریایی آمریکا برگزار شد که در آن برنامه همکاری مشترک برای سال ۲۰۲۲ نهایی گردید.

بر اساس این گزارش، سرتیپ «فارل سالیوان» عضو نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای درباره این رزمایش گفت: «این رزمایش بخشی از فصل بعدی روابط دیرینه نیروی دریایی و تفنگداران دریایی آمریکا با اسرائیل است که برای ثبات و امنیت در منطقه بسیار حیاتی است».

پیش از این، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اعتراف غیرمستقیم به برتری نظامی و تسلیحاتی ایران، مدعی شد که تل‌آویو اجازه برهم خوردن توازن نظامی‌اش با حزب‌الله یا دیگر گروه‌های مقاومت را نمی‌دهد.