«آیت الله سیستانی» مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق امروز سه شنبه با شماری از کودکان مبتلا به سرطان دیدار و گفتگو کرد. خانواده های کودکان نیز در این دیدار حضور داشتند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سومریه نیوز، «آیت الله سیستانی» مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق امروز سه شنبه با شماری از کودکان مبتلا به سرطان دیدار و گفتگو کرد. خانواده های کودکان نیز در این دیدار حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق در جریان دیدار مذکور از بنیاد بین المللی درمان تومورها و سرطان شناسی «وارث» وابسته به آستان قدس حسینی در کربلا و خدمات این بنیاد به بیماران سرطانی قدردانی کرد.

آیت الله سیستانی در ادامه از کادر پزشکی و پرستاری نیز به دلیل خدمات انسان دوستانه آنها به بیماران سرطانی قدردانی کرد. آیت الله سیستانی چند روز پیش درخواست ملاقات «جنین پلاسخارت» نماینده سازمان ملل در امور عراق را رد کرده بود.

مرجع عالیقدر شیعیان در ادامه این دیدار سخنان «جنات عماد عبدالوهاب» دختربچه مبتلا به سرطان را شنید. وی در این سخنان از مرجعیت دینی در زمینه مراقبت از بیماران و همچنین طرح پزشکی آستان قدس حسینی در خصوص فراهم کردن زمینه درمان رایگان بیست روزه برای همه مراجعه کنندگان در مراکز وابسته به آن، قدردانی کرد.