کاخ سفید بارها اعلام کرده است که بایدن قصد دارد دوباره نامزد شود، او در روز انتخابات ریاست جمهوری بعدی 81 ساله خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه ای‌بی‌سی نیوز در پاسخ به این سئوال که "آیا تصمیمی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 دارید؟"، گفت: بله، ولی ببینید، من به سرنوشت احترام می‌گذارم. سرنوشت بارها و بارها در زندگی من دخالت کرده است. اگر وضعیت سلامتی‌ام اجازه دهد، اگر وضعیت سلامتی خوبی داشته باشم، در واقع دوباره کاندیدا خواهم شد.

مجری ان بی سی نیوز از بایدن پرسید که آیا حتی شرکت در انتخابات 2024 به معنای رقابت مجدد با ترامپ رئیس جمهور سابق ترامپ باشد، نامزد خواهد شد یا خیر. بایدن نیز در پاسخ پوزخندی زد و گفت: "حالا می خواهی مرا وسوسه کنی."

مویر از بایدن پرسید که آیا حتی اگر به معنای مسابقه مجدد با رئیس جمهور سابق ترامپ باشد، نامزد خواهد شد یا خیر. رئیس جمهور قبل از پاسخ پوزخندی زد: "حالا می خواهی مرا وسوسه کنی. مطمئناً، چرا اگر دونالد ترامپ نامزد انتخاباتی بود، با او رقابت نکنم؟ این مساله موجب تشدید رقابت خواهد شد.

کاخ سفید بارها اعلام کرده است که بایدن قصد دارد دوباره نامزد شود، او در روز انتخابات ریاست جمهوری بعدی 81 ساله خواهد شد.

کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال که هفته گذشته منتشر شد اصرار داشت که او حتی در مورد این مساله فکر نمی کند که بایدن در سال 2024 شرکت کند یا با او در مورد آن صحبت کند.